קידום אורגני: קידום אתרים אורגני או שיווק אורגני הוא סך הפעולות, שיש לבצע, על מנת למקסם את החשיפה של האתר במנועי החיפוש ללא פרסום ממומן. ע"י ביצוע אופטימיזציה (SEO) האתר יעלה במקומות גבוהים יותר בתוצאות החיפוש האורגניות וכך יגדיל את התנועה לאתר. קידום אורגני מעולה לא רק יגדיל את התנועה, אלא יגדיל את התנועה האיכותית והמדויקת לעסק.
קידום ממומן: קידום חומר פרסומי בתשלום. אפשר לבצע קידום ממומן של קמפיינים בפייסבוק, של האתר בגוגל ועוד.
קישור חיצוני: ע"ע לינק חיצוני.
קישור יוצא: ע"ע לינק יוצא.
קישור פנימי: ע"ע לינק פנימי.
קישור נכנס: ע"ע לינק נכנס.
קישור שבור: ע"ע לינק שבור.
קמפיין FOOH: מה זה FOOH? קיצור של Fake Out Of Home. מדובר בסגנון של סרטונים, שנראה לראשונה בשנת 2023, ובו משלבים צילום וידאו עם עריכה ממוחשבת, ויוצרים את האשליה של משהו שקורה במציאות כשהוא למעשה לא מציאותי. בסרטונים מסוג FOOH מופיע מיצג כלשהוא תלת מימדי, שנוצר ע"י מחשב, בד"כ במימדים עצומים ועוברי אורח בתוך הסרטון עצמו מתפעלים ממנו. סרטונים מסוג FOOH אמורים להשאיר את הצופה עם תחושת פליאה והשתאות, לגרום לו לשתף את הסרטונים וכמובן להכיר את המותג או המוצר שהוא מפרסם. איך נוצרת האשליה שהסרטון אמיתי? איזה מותגי ענק השתמשו בטכניקה ואיך? עוד על התופעה השיווקית הכי טרנדית לשנת 2024 בכתבה: קמפיין FOOH: מה קורה כשפייק הופך למציאות?
קריאה לפעולה (הנעה לפעולה, CTA – Call To Action): קריאה הקוראת לגולשת לעשות פעולה כלשהיא. קריאה או הנעה לפעולה יכולה להיות ממגוון סוגים: הקלקה על לחצן, רכישת מוצר, תגובה לפוסט, סימון לייק לפוסט, שיתוף פוסט, תיוג מישהי אחרת ועוד.