ליד (Lead): במכירות ליד מתייחס ללקוח פוטנציאלי, שמתעניין באחד המוצרים או השירותים של העסק. לדוגמא: אם הקמת עמוד נחיתה וגולש השאיר פרטים, הוא ליד. אפשר להציע ללידים מוצרים או שירותים נוספים בשיווק חוזר – רימרקטינג.
ליד חם / ליד קר: כאשר הלקוח הפוטנציאלי מוכן לרכישה מיידית הוא ליד חם. לעומת זאת, כאשר הוא בשלב הגישושים וקבלת מידע על העסק או אחד המוצרים, הוא ליד קר.
לייטר (later): אפליקציה שנולדה בשנת 2014 לצורך תזמון פוסטים באינסטגרם. בהמשך החברה התפתחה וכיום היא משמשת ככלי שיווקי באינסטגרם, פייסבוק, טוויטר ופינטרסט. בעזרת האפליקציה אפשר לתכנן ויזואלית ולתזמן תכנים ברשתות החברתיות.
לייק (כפתור אהבתי): כפתור הלייק נפוץ ברשתות חברתיות לסימון האם אהבת את הפוסט / וידאו / תמונה וכו'. ה"לייק" ידוע בעיקר בזכות פייסבוק, שעיצבו אותו עם הלוגו המוכר של הבוהן לכיוון מעלה (Thumbs up), אבל עובדה מעניינת היא שכפתור הלייק הראשון נוצר דווקא ברשת vimeo לסרטוני וידאו. בחלק מהרשתות החברתיות, כמו YouTube, יש גם כפתור דיסלייק (לא אהבתי).
לינק: ע"ע כתובת URL.
לינק חיצוני (External link): קישור מאתר בדומיין אחד אל כתובת אתר בדומיין אחר. לעומת לינק פנימי, שמקשר אל כתובת באותו הדומיין.
לינקטרי (linktree): אפליקציה שנוסדה בשנת 2016 ומשמשת ככלי המייצר "עץ קישורים". בעזרת לינקטרי ניתן להפנות לקישורים שונים באתר העסק, רשתות חברתיות ונכסים דיגיטליים נוספים, והכל ממקום אחד.
לינק יוצא: קישור שנמצא באתר שלך ומוביל אל אתר חיצוני.
לינק נכנס: קישור אל עמוד באתר שלך. לינק מהסוג הזה הזה יכול להיות חיצוני (שהגיע מאתר אחר) או פנימי (בתוך האתר).
לינק פנימי (Internal link): קישור שנמצא בדומיין ומוביל לכתובת אחרת באותו הדומיין. לדוגמא: אם אשלח אותך לקרוא עליי עוד כאן >> זהו קישור פנימי אצלי באתר. לעומת לינק חיצוני, שמוביל לכתובת בדומיין אחר.
לינק שבור: קישור שאינו פועל מסיבה מסוימת: כתובת לא נכונה, כתובת שהוסרה ללא הפניית 301 חדשה ועוד. קישורים שבורים עלולים לפגוע בקידום האורגני של האתר.
לפבלש: סלנג מעולם השיווק הדיגיטלי שמתאר פרסום פוסט ברשת החברתית. בדרך כלל הכוונה לפרסום פוסט בפייסבוק. לדוגמא: את יכולה לפבלש את הפוסט על השמש המשמחת, הוא מוכן.