מונטיזציה: הפקת רווח כספי מפרסום בנכסים הדיגיטליים של העסק. ניתן לבצע מונטיזציה באתר העסק בעזרת גוגל אדסנס, מונזטיזציה בערוץ יוטיוב ועוד.
מוקבאנג (Mukbang): שידור חי של אדם שאוכל ותוך כדי נמצא באינטראקציה עם הצופים. מקורו של המוקבאנג בדרום קוריאה, הוא התחיל סביב 2010 והפך במשך השנים לטרנד עולמי. התופעה נקשרת לעיתים עם הפרעות אכילה, התמכרות למסכים, דכאון וחרדה, מאחר והסרטונים בעלי אופי של צריכה מופרזת של אוכל או אלכוהול. יוטיוברים שמשתמשים בטרנד – ניקוקדו אבוקדו ואפילו הישראלית מיכל מצוב שהשתתפה במירוץ למיליון 2024.
מילות מפתח (Keywords): מילים או ביטויים המשמשים לחיפוש במנועי החיפוש. מילות מפתח חשובות מאוד בתחום קידום האתרים. יש להשתמש במילות מפתח "אמיתיות", להבדיל מביטויים שהאינסטינקט שלך אומר לך שהוא ביטוי מפתח. את מילות המפתח אפשר למצוא בעזרת כלים כמו google keyword planner, כמו גם לקבל נתונים נוספים עבור כל ביטוי: נפח החיפוש ומידת התחרות עבור אותו ביטוי וביטויים נוספים בתחום.
מיץ קישורים (link juice): הערך / הדירוג שניתן לעמוד באתר בעקבות קישורים המובילים אליו ויוצאים ממנו. אם מעמוד מסוים יוצאים 3 קישורים ל-3 עמודים שונים, כל עמוד יקבל פחות "מיץ" מאשר אם היה יוצא מאותו עמוד רק קישור אחד. לצורך שיפור ה-SEO של האתר חשוב להגדיל את מיץ הקישורים ע"י בניית קישורים איכותיים (חיצוניים, יוצאים ופנימיים).
מסחר אלקטרוני (E-Commerce): מסחר המתבצע באופן מקוון, אונליין. חנות E-Commerce אפשר להקים במגוון פלטפורמות, ביניהן אטסי, שופיפיי, וורדפרס, וויקס ועוד.
דוגמא לחנות אונליין מבוססת וורדפרס עם תוסף ווקומרס: כוכבית – מוסיפה נצנוץ למשרד שלך!
מפת אתר (Site Map): מפה המציגה את עמודי האתר ועוזרת למנוע החיפוש להבין את הסדר וההיררכיה של הלינקים באתר. שפת XML היא השפה הנפוצה להצגת מפת אתר.
משפיעני רשת (אושיות רשת): כינוי לאדם פופולרי ברשתות החברתיות. במאה ה-21, בעקבות התפתחות הרשתות החברתיות והיווצרות משפיעני הרשת, התפתח תחום השיווק בעזרת משפיעים. בשיווק מהסוג הזה מותגים משלמים חסות למשפיען לצורך קידום המותג ומוצריו. התוצאה היא שיווק ממוקד ונישתי לקהל יעד מאוד ספציפי, המתעניין בתחום מסוים.
משפך שיווקי (Sales funnel): כלי שיווקי המתאר את הדרך שהלקוחות עוברות מהרגע הראשון בו הן נחשפו לעסק או למוצר שלך ועד לרכישה. ארבעת השלבים במשפך שיווקי בסיסי הם: חשיפה, עניין, רצון ורכישה. בעזרת משפך שיווקי ניתן לתכנן את הפעילות השיווקית, לשפר ולדייק קמפיינים על פי בחינת הצלחה או אי הצלחה של כל שלב ועוד. יש מודלים שונים ומגוונים למשפכי שיווק, וכל עסק יכול להגדיר לעצמו את המשפך השיווקי הכי נכון עבור העסק שלו.