סאב דומיין: ע"ע תת דומיין.
סטורי: פיצ'ר של אפליקציית אינסטגרם, המאפשר פרסום תמונה או סרטון בתצורה אורכית ואורך של עד 15 שניות. לאחר ההעלאה הסטורי באוויר במשך 24 שעות בלבד, לאחר מכן הוא נעלם מעיני העוקבות (הוא נשאר בארכיב הסטוריז). כדי להעניק לסטורי "חיי נצח" אפשר לנעוץ אותו בהיילייטס. עוד על הסטורי ואיך משתמשים בו בטיפ אינסטגרם הבא >>
סליקה: שיטת תשלום בעזרת כרטיס אשראי. בימינו, לחנויות אונליין יש סליקה אינטרנטית כך שהלקוחה רוכשת באשראי באתר ויכולה אפילו לקבל את המוצר בלי לצאת מהבית. אם את מקימה חנות ווקומרס באתר וורדפרס או חנות אונליין בכל פלטפורמה אחרת כדאי להתחיל לברר איזה עם איזו חברה תבצעי סליקה ומה המחירים הקיימים בשוק. כתבתי מדריך לסליקה לעסקים קטנים עם אתרי ווקורמס כאן >>
סרטוני UGC: סרטוני UGC, קיצור של User Generated Content, הם סרטונים המיוצרים ע"י לקוחות אמיתיים עם המוצר או השירות של המותג, סוג של פידבק מצולם או סקירה מצולמת. בגלל שהתוכן הוא אותנטי, ובגלל שאותנטיות זה מה שהקהל מעדיף היום, סרטוני UGC, אמיתיים, שנראים פחות מקצועיים מאשר פרסומת, ממירים פעמים רבות הרבה יותר מאשר פרסומת, שסביר שעלתה אלפי או עשרות אלפי שקלים. בשנים האחרונות, בעקבות כניסת התחום של משפיענים ומשפיעניות לעולם הפרסום, נוצרה תרבות בת לסרטוני UGC והיא יצירת תוכן ע"י משפיענים ומשפיעניות. לתוכן הזה נהוג גם לקרוא סרטוני UGC, אבל ההבדל הוא שהסרטונים הללו הם למעשה סוג של חיקוי של סרטוני UGC, הם עשויים בצורה אותנטית, כאילו היו סרטוני UGC אמיתיים, אבל למעשה מדובר על תוכן שהוזמן והופק בתמורה לתשלום בכסף או לתשלום בעזרת המוצר עצמו. בבניית אסטרטגיה שיווקית של מותג מומלץ לתכנן דרכים לעודד לקוחות אמיתיים ליצור סרטוני UGC אמיתיים וגם לבדוק המרה של סרטוני UGC מוזמנים ע"י משפיענים ומשפיעניות. עוד על תוכן מבוסס משתמשים כאן.