ברושקה - עמית בר
תפריט

טיפ אינסטגרם: מה להעלות לסטורי של המותג?

הסטורי הוא ה-מקום לשווק בו את המותג שלך, במיוחד בעידן הבינג' המודרני. הפעם, בטיפ אינסטגרם, אני מסבירה מה זה בכלל ה'סטורי' הזה, שכולן מדברות עליו, למה כ"כ חשוב לשלב אותו באסטרטגיה השיווקית שלך, מה זה היילייט? ותשובה לשאלת השאלות: מה להעלות לסטורי של העסק? בסוף הכתבה מחכה לך גם הפתעה חינמית לסטורי שלך!

בעולם המהיר של היום, א.נשים צורכים תוכן מהיר ולעוס היטב. הכל רץ לנו מול העיניים במהירות, ואפשר להגיד שאנחנו חיים את החיים בבינג'. הסטורי מאפשר לכל מותג להביא אל העוקבים תוכן רגעי, קצר ולעניין, שקופץ בדיוק בזמן הנכון ובמקום הנכון. לכן, חשוב לנצל את שטח הפרסום הזה ולא לוותר עליו. כתבתי על תוכן רגעי כמגמה שיווקית בהרחבה ב-5 הטרנדים החשובים לשנת 2020 והלאה כאן >> אז אם יש לך אינסטגרם עסקי, ואת רוצה לנצל את שטח הפרסום שלו עד תום, כדאי שתביני איך להשתמש בסטורי ובהיילייטס. בכתבה אני מסבירה מה זה בכלל סטורי, מה זה היילייט, יש בה גם 5 רעיונות שווים לשיתוף בסטורי של האינסטגרם העסקי שלך ובונוס: מתנה מעוצבת לשימוש בסטורי שלך! אז בואי נצא לדרך.

נתחיל עם קצת רקע…

אינסטגרם השיקו את הסטורי כפיצ'ר כבר באוגוסט 2016, בעקבות פיצ'ר קיים באפליקציית סנאפ צ'ט. עברו אי אילו שנים, הרבה שדרוגים ובעיקר התמכרות המונית לסטורי (מודה באשמה, גם אני מכורה!). אז אם יש לך אינסטגרם, ואין לך מושג על מה אני מדברת, הסטורי הוא כלי סופר שימושי והגיע הזמן ללמוד איך להשתמש בו.

מה זו החיה הזאת: #סטורי?

הסטורי הוא המקום להעלות תמונה או סרטון קצר (של עד 15 שניות) למשך 24 שעות.

אחרי 24 שעות הסטורי ייעלם כלא היה, לפחות מהפיד שלך (הוא עדיין יהיה בארכיון).

הסטורי יקפוץ בסרגל העליון של העדכונים החמים אצל חלק מהעוקבות שלך (לעומת תמונות רגילות שעולות בפיד, ומתחבאות בין ערימות תמונות שעולות בפיד כל מאית שנייה). המיקום של הסטורי בסרגל העליון, הוא מה שהופך אותו לשטח פרסום מרענן, ואם נותנים לך לא תיקחי?!

רק 24 שעות?

כן! רק ל-24 שעות, ודווקא העובדה הזו היא זו שהופכת את הסטורי לכ"כ כיפי.

הודות לעובדה שהסטורי מופיע לזמן קצוב, ואינו מופיע כחלק מהגריד המוקפד של הפרופיל, זה המקום להקליל את האווירה. בסטורי אפשר לפרסם תמונות פחות "מעוצבות" ומהודקות, לתת טעימה מחיי היומיום שלך, להשתחרר ולכייף. כמובן, שחשוב להישאר במסגרת המסרים השיווקיים של המותג שלך. אם את מטפלת באמנות, וידאו שלך, בערב עם הבנות שותה לשוכרה, לא מתאים, לא בפוסטים ולא בסטורי. לעומת זאת, צילומי מסך של המלצות או תמונות של יצירות מטיפול, יכולים להיות נהדרים בסטורי.

כיף כיף כיף

יתרון נוסף של הסטורי, זה שמחכים לך שם שלל אופציות מגניבות לשימוש – סקר, שאלה אמריקאית, מגוון פילטרים (אפילו תוכלי לעצב פילטר של המותג שלך ולתת לאחרים להתנסות בו), יצירת אתגר, גיפים, ספירה אחורה עד לאירוע מסויים ועוד כל מיני תוספות חמודות ושאר אימוג'ים.

בהילייטס של ברושקה מחכות לך מתנות מנצנצות!

הסטוריז המנצנצים ביותר: היילייטס

היילייט, או הייליטס ברבים, זה מושג נוסף שחשוב להכיר. ההיילייטס מופיעים מתחת לביו שלך (הפרטים בראש הפרופיל), ומעל גריד התמונות של הפרופיל שלך. ההיילייטס הם כל הסטוריז שבחרת "לנעוץ" בראש הפרופיל. הסטוריז שנבחרו להופיע בהיילייטס יופיעו שם לנצח, או עד שתחליטי שאת לא רוצה שהם יופיעו שם. זה למעשה המקום שבו אפשר לשים את הסטוריז הכי חשובים להצגה תמידית. את ההילייטס תוכלי לחלק לפי נושאים. אני ממליצה להקדיש לכל מוצר או קטגוריית מוצרים / שירותים היילייט משלהם, ככה שבראש הפרופיל שלך יש מספר פרטים שנותנים תמונה כוללת על המותג שלך: התמונה שלך, שם העסק, תיאור תמציתי של העסק (הביו) ותצוגת תכלית של מה שלעסק שלך יש להציע (בהיילייטס).
כל גולש.ת שתכנס לפרופיל שלך, בין אם היא חדשה ולא מכירה את העסק שלך, ובין אם היא עוקבת ותיקה, תוכל להתרשם ולהבין מי את, מי המותג והאם הוא רלוונטי עבורה מהמידע שיש בחלק העליון של הפרופיל.

מה להעלות בסטורי של העסק?

הדובדבן שבקצפת: מה אפשר להעלות לסטורי של העסק שלך?
5 רעיונות שווים במיוחד!

עכשיו, אחרי שהכרת את כל המושגים שקשורים לסטורי, זה הזמן לחשוב "מה להעלות לסטורי?". הסטורי נקרא כך, כי שם את יכולה לספר את הסיפור של המותג, ולהפוך את הקהל שלך מ"סתם עוקבים" לקהילה. לכבוד זה, אספתי 5 רעיונות שווים, שמתאימים בעיקר למותגים שהם וואן וומן שואו (אבל בינינו, המותגים הכי גדולים, הכי מתאמצים לשוות ללקוחות תחושה שהם בעצם וואן וומן שואו. ככה שההמלצות תקפות לכל המותגים).

1. מאחורי הקלעים

בדרך כלל, תמונות של מאחורי הקלעים הן לא השוט הכי נוצץ ומהמם. לכן, ברוב הפעמים, תמונות מהסוג הזה לא מתאימות לויז'ואל המוקפד של הפרופיל. לעומת זאת, בסטורי התמונה לא תפריע לרצף העיצובי של הפרופיל. בנוסף, תוכלי להכין היילייט של כל ה"מאחורי הקלעים" של העסק. הצצה אל מאחורי הקלעים, תעזור לקהל שלך להכיר את המותג לעומק, להתחבר לתהליך שעומד מאחורי הכנת המוצרים, להבין כמה את משקיעה בכל מוצר ומוצר ולהרגיש חלק מהמותג.

2. נגיעות אישיות

במידה ואת לא משתמשת בפרופיל עצמו בתמונות אישיות, כי אין להן רלוונטיות למוצר או השירות שאת מציעה, בסטורי יש לך הזדמנות לתת לקהל הצצה לחיים שלך. בעזרת סטוריז קצת יותר אישיים, תייצרי מערכת יחסים עם הקהילה שלך ותעזרי לעוקבות להתחבר אלייך ממקום יותר אישי. הסטורי הוא מקום מעולה לתת דרור להכרות הזו – להשתטות קצת, לשתף טיולים וחוויות שקשורות באופן יותר עקיף לעסק.

3. פוסט חדש? שתפי גם בסטורי

כשאת מעלה פוסט חדש, תוכלי לספר לעוקבים שלך דרך הסטורי ש-טאדאם! יש לך פוסט חדש, וכדאי להם לקפוץ ולצפות בו. בעזרת סטורי מהסוג הזה, תגדילי את המעורבות והרלוונטיות בפוסט המדובר. כל מה שצריך זה ללחוץ על מטוס הנייר, שמתחת לפוסט החדש שהעלאת (מופיע בתמונה), לבחור add post to your story, לקשט בגיפים, האשטגים ושלל נצנצים ולפרסם.

איך לשתף פוסט לסטורי באינסטגרם - ברושקה
איך לשתף פוסט לסטורי באינסטגרם – ברושקה

4. סקר

שתפי את קהל העוקבות בדילמה מהעסק. את מייצרת מוצרים? תתייעצי עם הקהל שלך באיזה צבע הם יבחרו למוצר חדש שאת משיקה. את סטייליסטית? תתלבטי ביחד עם העוקבים איזה נעליים לנעול הבוקר. את תופרת? שתפי את העוקבות בכמה סוגי בד ותשאלי איזה מהם הן הכי אוהבות. את מעצבת פנים? תני לעוקבים שלך לעזור ללקוחות קיימים לבחור בין שתי דוגמאות מדליקות של אריחים לרצפת המטבח. ניהול הדיאלוג עם הקהל, מגדיל את המעורבות שלו ומשדרג את מערכת היחסים שלכם. על הדרך, הקהילה שלך הופכת לקבוצת מיקוד, שזה לגמרי בונוס נחמד.

5. סיפור שרשרת

בעזרת סדרת סטוריז עוקבים, תוכלי לספר סיפור קצר, שנוגע למותג שלך. מתחילים את הסיפור בסטורי הראשון וממשיכים אותו בסטוריז הבאים. אפשר אפילו "להלביש" כל פעם עוד טקסט על אותו הסטורי. איך עושים את זה? מכינים סטורי, ולפני שמפרסמים אותו, מורידים אותו לגלריה (סטורי מס' 1), ורק אז מפרסמים. נכנסים שוב פעם כדי להעלות סטורי חדש, רק שהפעם מעלים את התמונה של הסטורי הקודם מתוך הגלריה (הסטורי שהרגע הורדנו לגלריה, סטורי מס' 1), מוסיפים עוד טקסט ואימוג'יז למכביר, מורידים אותו לגלריה (סטורי מס' 2) ומפרסמים. את הסטורי השלישי נבסס על גבי הסטורי השני, בדיוק כמו שעשינו לפני רגע, וכן הלאה.

בונוס: סטורי מעוצב במתנה לסטורי שלך

כמו שהבטחתי יש גם הפתעה חינמית!
באינסטגרם של ברושקה ממתין לך סטורי במתנה.

איך לקבל את המתנה?

1. נכנסים לברושקה באינסטגרם
2. נכנסים להיילייט "הכנתי בשבילך"
3. בוחרים את הסטורי שרוצים לשתף (כרגע יש שם סטורי אחד, אבל בהמשך יהיו עוד)
4. לוחצים על המסך עם האצבע (כדי לנקות "רעשי רקע") ועושים צילום מסך
5. משתפים בסטורי, עם התוספות שלך
6. כמובן לא לשכוח לתייג אותי ILoveBarushka@ כדי שאשתף אצלי בסטורי!

מתנה מברושקה סטורי לאינסטגרם עצמאית ומאושרת כי
סטורי במתנה מברושקה

אז מה האינסטה שלך? ומה את מעלה בסטורי? ספרי לי בתגובות, כדי שאוכל לעקוב ולפרגן

וכמובן שאת מוזמנת לעקוב אחרי ברושקה באינסטגרם

שתפו הלאה:
ראשי פרקים

בא לך לדעת ראשונה כשאני מפרסמת כתבה חדשה?

עוד מהמגזין
'עצמאית ומאושרת'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top
ברושקה - עמית בר

יאי!

המייל הראשון נשלח אלייך ממש עכשיו

יכול להיות שהוא בספאם או בקידומי מכירות

עוד נצנצים יגיעו בהמשך ✨

ברושקה - עמית בר

יאי!

הצטרפת למועדון הלקוחות של כוכבית

מייל עם קופון נשלח אלייך ממש עכשיו

(יכול להיות שהוא בקידומי מכירות או בספאם)

עוד נצנצים יגיעו בהמשך ✨

איזה כיף שאת כאן!

אני רואה שהמגזין 'עצמאית ומאושרת' מדבר אלייך

רוצה לקבל מייל חודשי עם כל העדכונים החמים מעולם השיווק הדיגיטלי? הרשמי כאן

ברושקה - עמית בר

בא לך לפטפט?

מעולה!

 אני גם כאן: