רילס (Instagram Reels): רילס (בתרגום חופשי: סלילי סרט קולנוע כמו של פעם) הוא פיצ'ר באפליקציית אינסטגרם, שהושק בעולם באוגוסט 2020 ובשנת 2021 גם בישראל. הרילס מאפשרים ליצור ולשתף סרטוני וידאו או אוסף של קליפים באורך של 15 או 30 שניות עם סאונד, אפקטים, טקסט ועוד. את הרילס אפשר לשתף גם בפיד כפוסט. הפיצ'ר הזה נשמע לך קצת מוכר? לא סתם! בתכל'ס, באינסטגרם (או יותר נכון בפייסבוק, הבעלים של אינסטגרם) לא אוהבים להישאר מאחור וכמו הסטוריז, שעלו כדי להתחרות בסנאפצ'ט, הרילס הם המקבילה של הטיקטוק. האם יצליחו להחזיר את הקהל הצעיר לאינסטגרם בזכות הפיצ'ר הזה? ימים יגידו.
רימרקטינג (Remarketing או Retargeting): אסטרטגיה שיווקית, הנקראת שיווק מחדש, ובה מפרסמים לקהל שכבר נחשף למוצר / השירות במודעה. לדוגמא: אם לקוחה ביקרה אצלך באתר והייתה בעמוד של מוצר א', אפשר לטרגט אותה עם קמפיין רימרקטינג בפייסבוק שמציע לה את המוצר בהנחה, או מוצרים נוספים שיעניינו אותה.
רשימת תפוצה: רשימת נמענים הכוללת כתובת דואר / כתובת מייל. בעולם השיווק נהוג להשתמש ברשימת תפוצה למשלוח ניוזלטר לצורכי שיווק, רימרקטינג ועוד.
רשת חברתית (Social media או סושיאל): רשת חברתית או מדיה חברתית היא פלטפורמה דיגיטלית (באינטרנט או באפליקציה ייעודית) בה א.נשים מקיימים קשרים חברתיים. ברשת החברתית תוכלי להקים פרופיל אישי, פרופיל עסקי, לנהל קבוצה ועוד. הרשתות החברתיות משמשות עסקים לשיווק, כאשר לכל פלטפורמה חוקים ו"תרבות" התנהגות משלה. ניתן לשווק ברשתות החברתיות באופן אורגני או בעזרת קמפיין ממומן. דוגמאות לרשתות חברתיות: פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, פינטרסט, טוויטר, טיק טוק ועוד.