האות - ע

עגלה נטושה: מצב שבו גולשת באתר הוסיפה פריטים לעגלת הקניות, אבל נטשה אותה ללא רכישה. נתונים שנמצאו אונליין מצביעים על כך ש-69% מעגלות הקניות בחנויות אונליין ננטשות, כלומר בערך 7 מתוך 10 גולשות ימלאו את העגלה, אך לא ירכשו. הסיבות לנטישת עגלה מגוונות וכוללות עלויות נוספות שהגולשת גילתה רק בעגלת קניות, הרשמה מייגעת הנדרשת לצורך רכישה, תקלות באתר, מדיניות החזרת מוצרים בעייתית, כרטיס אשראי נדחה, משלוח יקר, שיטת שילוח שלוקחת הרבה זמן, תהליך תשלום מסורבל ועוד.

עוסק פטור: כינוי לעוסק או עוסקת שמחזור העסקאות שלה הינו עד סכום מסוים, שנקבע לאותה שנת מס. בשנת מס זו העוסקת פטורה מתשלום מע"מ, ולכן אסור לה לגבות מלקוחותיה מע"מ. חשוב לדעת, כי עוסק פטור, פוטר ממע"מ בלבד, ואינו פוטר מתשלום שאר המיסים כמו מס הכנסה ותשלום לביטוח לאומי. כמו כן, גם עוסק פטור צריך לפתוח תיק במע"מ. לעוסק פטור מגוון הקלות בהגשת דוחות, תשלומים וכו', ועצמאיות רבות נוהגות לנהל את החשבונות של עצמן בשלב זה. עצה ממני: רואת חשבון טובה תעשה לך סדר, תחסוך לך זמן עבודה מיותר, הרבה עצבים והיא אפילו יכולה לחסוך לך כסף.

עלות פר פעולה (CPA – Cost Per Action): קידום ממומן במודל בו התשלום הינו עבור פעולה כלשהיא שהגולשת עשתה בעקבות הקלקה על המודעה. הפעולה יכולה להיות: רכישה, מילוי טופס צור קשר, לחיצה על המודעה וכו'. ניתן לקרוא לו גם תשלום על בסיס הפניות או עמלת הפניות.

עלות פר קליק (PPC – Pay Per Click או CPC – Cost Per Click): קידום ממומן במודל בו התשלום מתבצע בלחיצה על המודעה. התשלום הינו סכום שנקבע מראש, שיש לשלם בכל פעם שמישהי לחצה על המודעה. במודל זה התשלום הינו עבור לחיצה בלבד, ולא לפי כמות החשיפות. 

עמוד נחיתה (Landing Page): עמוד אינטרנט עם מטרה שיווקית אחת ממוקדת. בניגוד לאתר מלא הכולל עמודים רבים, דף נחיתה ספציפי עם מטרה אחת: מכירת מוצר או שירות בודד או איסוף לידים. עמוד נחיתה המנוסח היטב מגדיל את שיעור ההמרה, שכן אין בו הסחות דעת וברור לגולשים לאן הגיעו ולאיזו מטרה. רוצה לדעת איך לכתוב דף נחיתה מנצנץ במיוחד? הקליקי כאן >> מחפשת כותבת תוכן שתדייק לך את המסרים לעמוד נחיתה? מוזמנת לקרוא על שירותי התוכן שלי כאן >>

עמוד שגיאה 404 (404 Not Found): הודעת שגיאה 404 מתקבלת כשהשרת לא מצליח למצוא את כתובת האתר בדומיין מסוים. חשוב להגדיר עמוד זה כך שיהיה צומת המנתבת את הגולש.ת למקום אחר באתר.

עסק ללקוחות (B2C – Business to Cleints): עסקים שמוכר מוצרים או שירותים ללקוחות פרטיים. היום נהוג לשווק גם בעסקים מסוג B2C בשיטת שיווק המכונה H2H (שיווק מאדם לאדם).

עסק לעסקים (B2B – Business to Business): עסק שמוכר מוצרים או שירותים לעסקים.

רוצה לתרום ערך למילון המושגים?

מזמינה אותך להציע ערך מתאים בתגובות,
הערכים הנבחרים יוכנסו למילון עם קרדיט מתאים :)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו אותי הלאה:
Scroll to Top
ברושקה - עמית בר

יאי!

המייל הראשון נשלח אלייך ממש עכשיו

יכול להיות שהוא בספאם או בקידומי מכירות

עוד נצנצים יגיעו בהמשך ✨

ברושקה - עמית בר

יאי!

הצטרפת למועדון הלקוחות של כוכבית

מייל עם קופון נשלח אלייך ממש עכשיו

(יכול להיות שהוא בקידומי מכירות או בספאם)

עוד נצנצים יגיעו בהמשך ✨

ברושקה - עמית בר

בא לך לפטפט?

מעולה!

 אני גם כאן: