ברושקה - עמית בר
תפריט

האות - פ

פייסבוק (Facebook, קיצור: פייס): רשת חברתית, שהוקמה בשנת 2004, ע"י 5 סטודנטים באוניברסיטת הרווארד בארה"ב, ביניהם מארק צוקרברג. פייסבוק נפתחה תחילה לשימוש של סטודנטים בהרווארד ובשנת 2006 נפתחה לשימוש של כלל הציבור. בפייסבוק ניתן לפתוח פרופיל פרטי, עמוד עסקי או קבוצה, ולפרסם מוצרים במרקט פלייס (market place). לכל פרופיל פרטי יש קיר אישי (wall), ועדכונים שוטפים או פיד (news feed). אפשר לפרסם בפייסבוק פוסט או סטטוס, לכל פוסט אפשר להגיב, לתת לייק או רגשון, כמו גם לשתף. עסקים משתמשים בפייסבוק לפרסום אורגני וממומן בדפים וקבוצות שונות.
אפשר לבקר בעמוד הפייסבוק של ברושקה כאן >>

פינטרסט (Pinterest): רשת חברתית, שהושקה בשנת 2011, להצגת קישורים בצורת תמונות / וידאו, בחלוקה לאלבומים לפי נושאים. על פי פינטרסט, מטרתה לחבר בין אנשים עם תחומי עניין משותפים. בפינטרסט אפשר לשמור תמונות או סרטוני וידאו מתוך אתרי אנטרנט באלבומים, הנקראים לוחות, כאשר כל תמונה היא קישור לאותו עמוד באתר. כל פריט הננעץ בלוח הוא סיכה pin. ניתן להקים לוחות משלך או לוחות קבוצתיים. בנוסף, אפשר לעקוב אחרי פרופילים או אחרי לוחות בתחומים המעניינים אותך. נושאים נפוצים בפינטרסט: ימי הולדת, עיצוב פנים, אמנות, אופנה ועוד.
אפשר לבקר בלוחות הפינטרסט של ברושקה כאן >>

פיקסל של פייסבוק (Facebook pixel): הפיקסל של פייסבוק הוא קטע קוד אותו אפשר להטמיע באתר, דף נחיתה או כל נכס דיגיטלי, ובעזרתו פייסבוק אוספת מידע על הגולשים.ות שנכנסו לנכס הדיגיטלי בו הוא מוטמע. הפיקסל "יודע" מי ביקר בנכס הדיגיטלי (צביעת קהלים), מה הוא עשה בנכס הדיגיטלי ולמה הוא הגיע לשם (במידה והוא הגיע דרך קמפיין ממומן בפייסבוק).

רוצה לתרום ערך למילון המושגים?

מזמינה אותך להציע ערך מתאים בתגובות,
הערכים הנבחרים יוכנסו למילון עם קרדיט מתאים :)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו אותי הלאה:
Scroll to Top
ברושקה - עמית בר

יאי!

המייל הראשון נשלח אלייך ממש עכשיו

יכול להיות שהוא בספאם או בקידומי מכירות

עוד נצנצים יגיעו בהמשך ✨

ברושקה - עמית בר

יאי!

הצטרפת למועדון הלקוחות של כוכבית

מייל עם קופון נשלח אלייך ממש עכשיו

(יכול להיות שהוא בקידומי מכירות או בספאם)

עוד נצנצים יגיעו בהמשך ✨

ברושקה - עמית בר

בא לך לפטפט?

מעולה!

 אני גם כאן: