תוכן מבוסס משתמשים או תוכן גולשים (UGC): מה זה UGC? קיצור של User Generated Content, והמשמעות היא תוכן שהלקוחות או א.נשים אמיתיים יוצרים עם המוצרים של המותג שלך. לדוגמא: לקוחה שקנתה מוצר וצילמה סרטון אנבוקסינג בו היא פותחת את החבילה ומראה מה קנתה ואיך משתמשים במוצרים. בגלל שתוכן אותנטי הוא הפרסום הכי חזק ברשתות בימינו (2024), אפשר למצוא יוצרות ומשפיעניות שמכינות סרטונים בסגנון UGC כאילו הם אותנטיים, כשלמעשה זה סרטון שיווקי בתשלום. היתרון של סרטון בסגנון UGC בתשלום הוא שאפשר להחליט מה יהיה בסרטון, החסרון הוא שזה לא באמת תוכן אותנטי והיום א.נשים מאוד רגישים לנקודה הזאת. סרטוני UGC יכולים להיות בכל מיני סגנונות – סרטונים יומיומיים לטיקטוק, סרטוני אנבוקסינג, סרטוני חוות דעת / פידבק, סרטון טיימלאפס של סדנא יצירתית ועוד. בנוסף, אפשר לעודד או לתת ללקוחות תמריץ להכין סרטוני UGC – למשל: להעניק קופון הנחה לכל מי שיפרסם ויתייג את המותג בסרטון אנבוקסינג או סרטון פידבק.
תוכנית שותפים (Affiliate program): שיטת שיווק בה ה"שותפים" מקבלים תגמול כלשהוא עבור שיווק מוצר או עסק. התגמול יכול להיות בצורת עמלת תשלום, הנחה למוצרים בעסק ועוד. השיווק יכול להתבצע במגוון דרכים: הפנייה דרך האתר או הרשת חברתית של השותפה, מכירה דרך האתר שלה, חברה מביאה חברה ועוד.
תוצאות חיפוש אורגניות: תוצאות החיפוש המתקבלות במנוע חיפוש באופן "טבעי" ללא פרסום ממומן. סדר הופעת התוצאות מושפע ממספר גורמים כגון: SEO, דירוג האתר ועוד. יש חשיבות גבוהה לבצע קידום אורגני איכותי, המשפר את מיקום האתר או עמודים באתר בתוצאות החיפוש, שכן ככל האתר נמצא בתוצאה גבוהה יותר עבור מילת חיפוש רלוונטיות יותר, ככה גדלה התנועה האיכותית לאתר (להפנות למושג טראפיק).
תנועה לאתר: ע"ע טראפיק.
תקן (HTTPS – Hypertext Transfer Protocol Secure): יישום של פרוטוקול התקשורת HTTP לאבטחת מידע ברשתות מחשבים. בשנים האחרונות, גוגל פועלת למען מעבר של האתרים לפרוטוקול מאובטח זה לטובת שמירה על פרטיות הגולשות ברשת. בעקבות כך, בשנת 2014 גוגל הודיעה כי שימוש ב-HTTPS הינו גורם דירוג, המשפיע על מיקום האתר בתוצאות החיפוש.
תרדס (או ת'רדס, Threads): בטח גם את שאלת את עצמך מה זה ת'רדס (או ט'רדס) הזה שכולם שוברים את השיניים שלהם עליו? ובכן, זו רשת חברתית של חברת מטא, המתחרה בטוויטר. האפליקציה הושקה ב-06.07.23, כרגע ניתן להוריד אותה בנייד בלבד (אין גרסת ווב), וצריך להתחבר אליה עם הפרופיל של האינסטגרם, זאת אומרת שהיא סוג של תוספת לאינסטגרם. אפשר להעלות בה פוסט של עד 500 תווים עם תמונה / סרטון / גיף, ואפשר לכלול גם קישורים. האפליקציה שברה שיא מהירות בכמות המצטרפים והמצטרפות החדשים, כשנרשמו אליה מעל 2 מיליון רק שעתיים אחרי ההשקה, מעל 5 מיליון בשעתיים הבאות ומעל 10 מיליון אחרי 7 שעות בלבד. לצורך ההשוואה, זה הזמן שלקח לחברות הבאות לצבור מיליון משתמשים: נטפליקס – 3.5 שנים / טוויטר – שנתיים / פייסבוק – 10 חודשים / ספוטיפיי – 5 חודשים / אינסטגרם – 3.5 חודשים / chatGPT – חמישה ימים / ת'רדס – פחות משעתיים.
תת דומיין (סאב דומיין, Sub domain): רישום דומיין משני תחת כתובת הדומיין הראשית. תת הדומיין יופיע, בדרך כלל, לפני השם הראשי באופן הבא: subdomain.yoursite.co.il. ניתן להשתמש בתת דומיין כאשר התוכן שונה מהותית מהתוכן באתר הראשי. תת דומיין מאפשר להציג לגולשות אתר שונה לגמרי או עם זיקה מסוימת לאתר המקורי.