צביעת קהלים (או צביעת גולשים): פעולה שהפיקסל של פייסבוק מבצע, ובה הוא מחבר בין הקהל שביקר אצלך בנכס הדיגיטלי, בו מוטמע הפיקסל, לפרופיל הפייסבוק של אותו קהל. בעזרת הקהל הצבוע ניתן ליצור קהל לקמפיינים כגון רימרקטינג או קמפיינים אחרים לקהל הספציפי הזה. צביעת קהלים מתבצעת גם לגולשים.ות שהגיעו לאתר ממקור אחר שאינו פייסבוק, כל עוד הם מחוברים באותו הדפדפן לפייסבוק.
צוקי: כינוי למארק צוקרברג, מייסד הרשת החברתית פייסבוק.