ברושקה - עמית בר
תפריט

6 סיבות למה חשוב לכתוב מאמרים לאתר שלך באופן קבוע

אם עדיין אין לך בלוג או מדור מאמרים באתר, זה הזמן לפתוח אחד! למה? כי תוכן הוא מלך, וזו לא סתם קלישאה. כתיבת מאמרים לאתר שלך באופן קבוע תזניק אותו קדימה ותיתן לך יתרון מובהק על פני המתחרים. רוצה להיות במקום ראשון בגוגל? מחפשת את הדרך הנכונה להפוך את הלקוחות שלך לקהילה? פרסום מאמרים באתר זו התשובה שלך

השמועה אומרת שתוכן הוא מלך, אבל למה בעצם? זה לא סוד שאחד הכלים של מקדמי אתרים הוא מאמרי תוכן באתר, ותני לי לספר לך שזה אחד הכלים החזקים. אם תזיני מאמרים לאתר שלך באופן קבוע הם יזניקו את האתר קדימה – זאת עובדה! למה? בגלל כל הסיבות הבאות ועוד:

1. העברת מסרים שיווקיים בעזרת מאמרים

מאמרים הם אמצעי מעולה להעברת המסרים השיווקיים של המותג. במאמר אפשר לכתוב נפח גדול של מילים, תוך התמקדות באחד המסרים ואותו להסביר בצורה מפורטת. כשלקוחה פוטנציאלית נכנסת לבלוג או למדור מאמרים באתר שלך היא מצפה לקרוא יחסית הרבה תוכן, לעומת פוסט בפייסבוק או פוסט באינסטגרם, שם אפשר להעביר מסר אחד, ברור, קצר ולעניין.

במאמר תוכן או פוסט לבלוג תוכלי להעביר את המסרים שתבחרי באינסוף דרכים: לספר איזה בעיה את פותרת בעזרת המוצר או השירות שלך, לשתף את "מאחורי הקלעים" של המותג, לספר איזה מוצרים חדשים יש לך, לחוות דעה שקשורה למוצר משלים למוצרים שלך, לראיין בעל מקצוע שקשור למוצרים שלך, לתת רעיונות איך להשתמש במוצרים שלך, לכתוב מאמר תוכן מקצועי שיראה שאת אוטוריטה בתחומך ועוד.

2. קידום אתר בעזרת מילות חיפוש: הוספת מילות חיפוש חדשות

כדי שלקוחות יגיעו לאתר, צריכות להיות בו מילות חיפוש מתאימות שאותן את רוצה שיקשרו עם האתר שלך. לדוגמא, אם את יועצת הנקה אבל אין את הביטוי 'יועצת הנקה' באתר בשום מקום, אם יחפשו בגוגל 'יועצת הנקה' האתר שלך פשוט לא יעלה בתוצאות החיפוש. ככה עובד האלגוריתם של מנועי החיפוש. בנוסף, חשוב לדעת שככל שהאתר שלך יכיל את אותה מילה או ביטוי ככה תעלי גבוה יותר בתוצאות החיפוש. כמובן שיש עוד כללים לפיהם האלגוריתם עובד, וזה ממש לא אומר שאם תציפי את האתר בכל פינה עם מילת חיפוש מסוימת תעלי ראשונה בתוצאות – חשוב לזכור שהאלגוריתם הוא אמנם מחשב, אבל הוא לא טיפש! לכן, מומלץ לעשות מחקר מילות חיפוש ולהשתמש בהן באתר שלך – בכותרות 1H,H2 ולרוחב האתר. מאמרים זה מקום מעולה להוסיף מילות חיפוש וביטויים חדשים, שיעזרו לגולשות למצוא אותך במנועי החיפוש.

נחזור לדוגמא של יועצת ההנקה – בעזרת חיפוש קצר בכלים בסיסיים גיליתי שחוץ מיועצת הנקה נשים מחפשות גם את הביטויים: איך מפסיקים להניק, איך להניק נכון, מדריך להנקה ועוד ביטויים שמכל אחד מהם אפשר ליצור מאמר לאתר ולמשוך עוד לקוחות פוטנציאליות.

3. קידום אתר בעזרת מילות חיפוש: חיזוק מילות חיפוש קיימות

אז כבר הבנת שמילות חיפוש חשובות ואם פיזרת את מילות החיפוש החשובות בכל הדפים הסטטיים באתר – עמוד בית, אודות וכו' – זה מעולה! עכשיו הגיע הזמן לחזק את מילות החיפוש האלה. בעזרת מאמרים בבלוג או מגזין תוכלי לחזק מילות חיפוש קיימות ולקבל יתרון על פני המתחרים עבור אותה מילת חיפוש.

לדוגמא: אם את מעצבת פנים ואת רוצה לקדם את הביטוי 'עיצוב פנים לדירות קטנות' תוכלי לשים אותו כאחד השירותים שלך, להציג אותו בעמוד הבית ובנוסף לכתוב מאמרים בנושא – איך לעצב דירות קטנות במיוחד? / טריקים לעיצוב דירות קטנות / איך עיצבתי דירה קומפקטית בת"א / כל האקססוריז שחובה לקנות לדירה קטנה וכן הלאה. בעזרת מאמרים אלו תחזקי את הביטוי שבחרת ותעלי גבוה יותר בתוצאות החיפוש האורגניות של גוגל כשלקוחה תחפש עיצוב פנים לדירה קטנה.

רוצה לכתוב מאמרים לאתר אבל אין זמן / אנרגיה / לא חשוב איזו סיבה דברי איתי ואני אכתוב את המאמרים עבורך:

בא לך לפטפט?

מעולה!

4. יש בעיה? את הפתרון שלה!

התייחסות לבעיות ממוקדות שאת יכולה לפתור לקהל היעד שלך במאמרים היא שיטה מעולה לעזור לגולשות להבין שאת האוטוריטה אליה הן צריכות לפנות מתוך ההתייחסות הספציפית במאמרים שונים לבעיה שלהן ולפתרונה. בדפים הסטטיים של האתר את מציגה את העסק ואת התמצית של מה שהוא מציע, אבל במאמר את יכולה להיכנס לעומק הדברים ולהאיר בזרקור מסר שיווקי אחד מסוים, במקרה הזה בעיה שאת פותרת ללקוחות שלך.

נניח שאת מטפלת באמנות לנשים צעירות – במאמרים תוכלי להתייחס למשבר של המעבר בין הבית של ההורים לבית משלך, לקושי ביצירת אמון בזוגיות, לחרדות סביב ראיונות עבודה וכו'. אישה צעירה שיש לה את הבעיה הספציפית שציינת במאמר תקבל את המסר שאת יודעת איך לעזור לה עם הבעיה הספציפית הזו וכדאי לה להגיע אלייך.

5. שאלות נפוצות

במאמרים תוכלי לענות על שאלות נפוצות שיביאו יותר תנועה לאתר ובסופו של דבר גם יותר לקוחות. אם יש שאלה שעולה שוב ושוב בפורומים וקבוצות שונות כדאי להתייחס אליה במאמר וכך תקבלי 2 ציפורים במכה אחת. מצד אחד, את יודעת שזו שאלה שעולה כל הזמן וזה אומר שאנשים מחפשים אותה, ומצד שני, תעני ללקוחות שלך על השאלה ותעזרי להם להבין שאת הפתרון שלהם.

לדוגמא, אם את קוסמטיקאית ואת רואה שיש הרבה גברים שמוטרדים מהשאלה 'האם גבר צריך ללכת לקוסמטיקאית?' – אם תכתבי מאמר בנושא ותסבירי בו למה גם גברים צריכים לעשות טיפול פנים ואת כל היתרונות של טיפול פנים לגברים, תשכנעי את כל מי שחיפש את השאלה הזו לפנות אלייך.

6. להישאר בעניינים

בעזרת מאמרים חדשים האתר יישאר אקטואלי. במאמרים תוכלי להתייחס למוצרים עונתיים, לאירועים אקטואליים ולטרנדים חולפים בזמן אמת. לדוגמא, אם עכשיו מה שמעניין את כל העולם זה קורונה, תחשבי איך היא מתקשרת לעסק ואיזה מאמר את יכולה לכתוב עליה בהקשר שלו. אם מתקרבים חגי תשרי תחשבי איזה מהמוצרים שלך רלוונטיים לחגים אלו והציפי אותם עם מאמר מתאים.

איך תוכלי להישאר בעניינים?

  • הסתכלי על לוח השנה, חפשי אירועים וחגים רלוונטיים לעסק, והתייחסי אליהם במאמרים לאורך השנה.
  • הישארי מעודכנת בחדשות כלליות ובחדשות בתחום שלך במגזינים מובילים, עקבי אחרי מובילי דעה ופרסמי מאמרים בהתאם.

אז מה הנקודה שלי?

כתיבת מאמרים לאתר של העסק שלך הוא כלי חזק ושימושי לקידום האתר ולמשיכת לקוחות. אני יודעת שזה לא פשוט לתחזק בלוג או מגזין באתר, אבל את לא יכולה לוותר עליהם. אז תקבעי כמה מאמרים את כן מסוגלת להכין בחודש, תקבעי לך זמן שאת עושה את זה ואל תוותרי לעצמך. או במקרה שאת מרגישה שאת יורקת דם ומבזבזת מלא אנרגיה על כתיבת מאמרים לאתר אני תמיד יכולה לכתוב אותם עבורך.

ברושקה – כתיבת מאמרים לאתר העסק שלך, צילום: ורד שיינר
שתפו הלאה:
ראשי פרקים

בא לך לדעת ראשונה כשאני מפרסמת כתבה חדשה?

עוד מהמגזין
'עצמאית ומאושרת'

3 תגובות על “6 סיבות למה חשוב לכתוב מאמרים לאתר שלך באופן קבוע”

  1. הילה לוי - תלתלים בלוג אופנה ולייף סטייל

    עסקים עדיין לא מספיק מבינים עד כמה זה חשוב ומוסיף. פוסט מעולה

  2. מאמר מעולה!
    הנקודה של שאלות נפוצות פשוט חזקה – כשמישהו שואל שאלה בקבוצה ויש לך פוסט עם התשובה המדויקת זה פרייסלס.

  3. דניאלה סתרן רייפן

    מעולה!! אני מקפידה להעלות פוסט חדש כל שבועיים – ועכשיו אני יודעת למה 🙂
    וברצינות – יש פה המון טיפים מעולים, ושיעורי הבית שלי – לעשות קצת יותר עבודת שיווק בתוך הבלוג שלי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top
ברושקה - עמית בר

יאי!

המייל הראשון נשלח אלייך ממש עכשיו

יכול להיות שהוא בספאם או בקידומי מכירות

עוד נצנצים יגיעו בהמשך ✨

ברושקה - עמית בר

יאי!

הצטרפת למועדון הלקוחות של כוכבית

מייל עם קופון נשלח אלייך ממש עכשיו

(יכול להיות שהוא בקידומי מכירות או בספאם)

עוד נצנצים יגיעו בהמשך ✨

איזה כיף שאת כאן!

אני רואה שהמגזין 'עצמאית ומאושרת' מדבר אלייך

רוצה לקבל מייל חודשי עם כל העדכונים החמים מעולם השיווק הדיגיטלי? הרשמי כאן

ברושקה - עמית בר

בא לך לפטפט?

מעולה!

 אני גם כאן: