ברושקה - עמית בר
תפריט

האות - ה

היפר-קישור (Hyper-link): טקסט לחיץ המקשר למקום מסוים באותו אתר או לכתובת אתר אחרת, בעת לחיצה על הטקסט.

האדר (Header): הכותרת הראשית באתר. בדרך כלל, כותרת זו נמצאת בחלק העליון של האתר ומופיעה באופן רוחבי בכולו. ההאדר מכיל מידע חשוב מאוד ועוזר למנועי החיפוש להבין במה האתר עוסק. לדוגמא: באתר שלי, ההאדר הוא הסרגל העליון ובו הלוגו ברושקה, והתפריט "בית, נעים להכיר, המגזין עצמאית ומאושרת…". כותרות נוספות יסומנו תחת 1H,2H וכן הלאה.

האשטג (Hashtag): או בעברית תג הקבצה, שרשרת מילים המופיעה אחרי הסימן סולמית # ומתייגת פוסטים לפי נושא נבחר כך שנוצרת גלריית פוסטים ברשתות חברתיות כמו אינסטגרם, פייסבוק ועוד.

הוצאה מוכרת: הוצאה ששימשה את העסק לצורך ייצור הכנסה.

היילייטס (Highlights): פיצ'ר באפליקציית אינסטגרם, המאפשר נעיצה של סטוריז בחלק העליון של הפרופיל.

הנעה לפעולה (call to action): ע"ע קריאה לפעולה.

הפנייה 301 (Redirect 301): הפנייה המיידעת את מנוע החיפוש כי הלינק הועבר ושונה ללינק אחר. שינוי לינקים או מחיקתם מצריכים שימוש בהפנייה מסוג זה, על מנת להימנע ממצב של לינק שבור ושגיאת 404. הפנייה מהסוג הזה חשובה לקידום האורגני ועוזרת לגולשים להגיע לתוכן שחיפשו.

הצעת מכר ייחודית (USP – Unique Selling Proposition / Point): אסטרטגיה שיווקית בה מנסחים הצעה שהלקוחות לא יכולות לסרב לה. הצעה כה משכנעת, שיכולה להעביר את הלקוח.ה מחברה מתחרה לחברה שלך. הצעה כזו כוללת את היתרונות המובהקים שיש למותג להציע, היא למעשה מדגישה את הבידול של המותג או של אחד ממוצריו במסר אחד מבדל, ברור ומשכנע – בול בפוני!

רוצה לתרום ערך למילון המושגים?

מזמינה אותך להציע ערך מתאים בתגובות,
הערכים הנבחרים יוכנסו למילון עם קרדיט מתאים :)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שתפו אותי הלאה:
Scroll to Top
ברושקה - עמית בר

יאי!

המייל הראשון נשלח אלייך ממש עכשיו

יכול להיות שהוא בספאם או בקידומי מכירות

עוד נצנצים יגיעו בהמשך ✨

ברושקה - עמית בר

יאי!

הצטרפת למועדון הלקוחות של כוכבית

מייל עם קופון נשלח אלייך ממש עכשיו

(יכול להיות שהוא בקידומי מכירות או בספאם)

עוד נצנצים יגיעו בהמשך ✨

ברושקה - עמית בר

בא לך לפטפט?

מעולה!

 אני גם כאן: