10 סיבות למה את צריכה אתר לעסק

אתר אינטרנט יכול להקפיץ לך את העסק. אם את רוצה להפיץ את העסק שלך בתפוצה רחבה, לדעת מי קהל היעד שלך מנתונים אמיתיים, להבין את ההתנהגות שלו, להגדיל את המכירות ולעשות רימרקטינג משובח זה בהחלט הזמן לבנות אתר לעסק. הכתבה הבאה תעזור לך להבין ולהחליט אם כדאי לך לבנות אתר אונליין כבר עכשיו ולתת בוסט לעסק

האם העסק שלך חייב אתר? כן ולא, האמת היא שהתשובה מורכבת. זו שאלה שעולה לא מעט בקבוצות של עצמאיות, ואני תמיד אומרת, בכל שאלה שקשורה לעסק, שאין כלל אחד שמתקיים עבור כל העסקים! כי בכל שאלה שתהיה לך בקשר לעסק אין תשובה אחת שהיא התשובה הנכונה. מה שהכי נכון עבור העסק שלך הוא מה שיקדם את העסק שלך, בהתאם לקהל שלך, למטרות שהצבת לעסק, לכמות המכירות והרווחים שאת רוצה להשיג ועוד פרמטרים ספציפיים לעסק שלך.

מה שבטוח זה שאתר יכול להקפיץ את העסק, ולכן הכי נכון לבנות אתר כשאת רוצה ומוכנה למקפצה הזו. אז אני אחלק את התשובה שלי לשאלה "האם העסק שלך צריך אתר?" ל-3:

  1. אם רק עכשיו הקמת את העסק ויש לך X לקוחות בחודש, אבל זה כרגע הכמות המקסימלית של לקוחות שאת יכולה להכיל בעסק אז תמתיני עם בניית האתר.
  2. אם העסק בשל, אם את מגדירה את עצמך כמותג ורוצה להגדיל משמעותית את מספר הלקוחות שלך, אבל לא ברור לך איך אתר יעזור לך, כדאי שתקראי את הכתבה הזו ובה כל הסיבות למה חשוב שיהיה לעסק אתר אונליין.
  3. אם כבר החלטת שאת רוצה להקים אתר – הידד! אני ממליצה לקרוא את הצ'קליסט לבניית אתר עם 11 צעדים שחשוב שתעשי בדרך.

10 סיבות למה חשוב שיהיה לך אתר לעסק

1. האתר שלך ולא של אף אחד אחר

אתר עם דומיין משלך הוא אתר בבעלותך, נקודה. את שולטת עליו. לעומת אתר בבעלותך, הרשתות החברתיות יכולות מחר להסגר. תחשבי שיש לך עמוד פייסבוק ואינסטגרם, שמזרימים לך לקוחות קבועים כל חודש, ואז יום אחד סוגרים לך (חס וחלילה טפו חמסה) את הפרופיל או לחילופין מחליטים לסגור את הפלטפורמה כולה ואז מה? כל ההכנסות שלך עוצרות ביום אחד. אתר משלך, כשמו כן הוא, הוא שלך ואת מחליטה מה לעשות בו, איך ומתי.

2. זה לא טרנד חולף

נניח שהיום פייסבוק היא הרשת הכי פופולרית בקרב קהל היעד שלך, ומה אם מחר זו תהיה טיקטוק? אז כל הקהל שצברת בפייסבוק הולך לאיבוד. לעומת הרשתות החברתיות, האתר שלך לא מושפע מפופולריות, ולכן יש לו הרבה יותר כוח מפלטפורמה טרנדית כזו או אחרת. מסיבה זו, חשוב גם לעצב את האתר בצורה הכי על זמנית ועם מבט לעתיד ככל שניתן, ולא להיצמד לטרנדים זמניים וחולפים.

3. רשימת תפוצה

בעזרת אתר משלך תוכלי לאסוף רשימת תפוצה של לקוחות רלוונטיים, לפתח איתם מערכת יחסים ולשמור על קשר רציף במייל. מבחינתי, מערכת היחסים עם הקהילה שלי היא ערך עליון, ואני שמחה שיש לי עם כל אחת ואחת ערוץ תקשורת פתוח ואישי בדיוור של המגזין עצמאית ומאושרת.

אם גם את רוצה לקבל את כל המידע החם החשוב על שיווק דיגיטלי ישר למייל מוזמנת להירשם לרשימת התפוצה של ברושקה כאן >>

4. אתר = אמינות = הגדלת מכירות

המשוואה פשוטה – אתר מקנה ללקוחות תחושת בטחון, שמקלה עליהם לרכוש ממך את המוצר / השירות שלך. בשורה התחתונה, הלקוחות קונים יותר ואת מגדילה את הרווחים של העסק.

5. תיק עבודות נגיש

כמה פעמים ביקשו לראות את תיק העבודות שלך והיית צריכה להתחיל לנבור בתיקיות של המחשב שלך אחר קבצים, תמונות ולינקים כדי לשלוח במייל? בעזרת אתר תוכלי לשלוח את הלקוחות בקליק אחד לתיק העבודות המנצנץ שלך. הקלות והנגישות שווה, מצד אחד, חסכון של זמן עבודה, ומצד שני יותר מכירות.

לדוגמא, את תיק העבודות שלי אפשר לראות כאן >>

6. האתר זמין תמיד

האתר נמצא שם בכל יום ובכל שעה, בכל זמן, 365 ימים בשנה 24 שעות ביממה, גם אם את ישנה או אם יצאת לחופשה. אז אם מישהו מתעניין בשירות או במוצר שלך בשלוש בלילה, כשאני מניחה שאת ישנה, האתר זמין עבורו והוא לא יחכה עד הבוקר ובסוף בכלל יישכח ממך ומהמוצרים שלך.

7. איסוף דאטה ורימרקטינג

כבר אמרנו שהאתר בבעלותך, וזה המפתח להכל! מאחר והאתר שלך תוכלי, בעזרת כלים כמו גוגל אנליטיקס והפיקסל של פייסבוק, לאסוף מידע על קהל הגולשים שלך. המידע הזה שווה זהב! כי בעזרתו תוכלי להבין טוב יותר את הקהל שלך ואת ההתנהגות שלו, ובסופו של דבר גם לשווק לו את המוצרים שלך בצורה טובה יותר ברימרקטינג או שיווק מותאם אישית.

8. חשיפה לקהל גדול

אם יש משהו שעסקים שואפים אליו זה שירכשו מהם, וכדי שירכשו מהם צריך קודם כל שימצאו אותם, וכדי להימצא צריך להיות "על המפה", ובמקרה של עולם הדיגיטל המפה היא גוגל. עם עבודת קידום נכונה, האתר יהיה חשוף לכל מי שעושה חיפוש מתאים בגוגל, כי כולם מחפשים בגוגל! לעומת שיווק ממוקד בפייסבוק או בכל פלטפורמה אחרת, המוגבלת רק לקהל שנמצא באותה הפלטפורמה ומחפש בה את המוצרים שלך.

9. חיסכון בזמן עבודה

האתר אמור לייעל את העבודה וכתוצאה מכך:

  • לא תצטרכי לתת מענה למיליון שאלות בקשר למוצרים או השירותים שלך, כי הכל מפורט באתר. טוב, זה לא לגמרי מדויק, כי לקוחות עדיין ישאלו שאלות, אבל לפחות הלקוחות שיגיעו אלייך יהיו יותר מדויקים. אם האתר שלך מייצג את המותג נאמנה, הוא אמור לייצר לידים חמים ומדויקים, אז אם יש לך הרבה פניות לא רלוונטיות, סימן שצריך לעבור על האתר ולמצוא איך לדייק אותו ככה שהוא יעשה את העבודה הזו. כמו כן, אם יש שאלות שחוזרות על עצמן, כדאי לראות למה אין עליהן מענה באתר.
  • תהליך הרכישה יהיה נגיש וקל יותר ללקוחות. זה אומר שללקוחות קל לרכוש, ולך נחסך זמן עבודה על כל רכישה.

בסופו של דבר, אם האתר יצליח לייעל את תהליך רכישת המוצר / השירות שלך, הוא יחסוך לך זמן עבודה, וזה הרי ידוע שזמן זה כסף!

10. תוכן שנשאר

באתר תוכלי לפרסם תוכן והוא יישאר שם לתמיד, אלא אם תחליטי להסיר אותו. התוכן שאת מפרסמת באתר זה לא פוסט שיורד למטה לתהום הנשייה תוך מספר דקות או ימים, ולפעמים אפילו שניות, זה תוכן שנשאר לאורך זמן. את התוכן שאת כותבת באתר תוכלי להפיץ עוד ועוד, לקוחות יוכלו לשתף אותו בקלות ולחזור אליו לקריאה נוספת במידת הצורך. ככה שהזמן או הכסף שהשקעת בתוכן מנוצל עד תום לאורך זמן ולא "מתבזבז" מהר. אז מה את אומרת, בא לך לבנות אתר לעסק שלך? מוזמנת לקרוא את המדריך שיעזור לך לבנות אתר אונליין לעסק.

כותבת תוכן לאתר שלי - עמית בר - ברושקה - צילום: ורד שיינר
אני כותבת תוכן לאתר שלי, צילום: ורד שיינר

שתפו הלאה:
ראשי פרקים

בא לך לדעת ראשונה כשאני מפרסמת כתבה חדשה?

עוד מהמגזין
'עצמאית ומאושרת'

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top
ברושקה - עמית בר

יאי!

המייל הראשון נשלח אלייך ממש עכשיו

יכול להיות שהוא בספאם או בקידומי מכירות

עוד נצנצים יגיעו בהמשך ✨

ברושקה - עמית בר

יאי!

הצטרפת למועדון הלקוחות של כוכבית

מייל עם קופון נשלח אלייך ממש עכשיו

(יכול להיות שהוא בקידומי מכירות או בספאם)

עוד נצנצים יגיעו בהמשך ✨

איזה כיף שאת כאן!

אני רואה שהמגזין 'עצמאית ומאושרת' מדבר אלייך

רוצה לקבל מייל חודשי עם כל העדכונים החמים מעולם השיווק הדיגיטלי? הרשמי כאן

ברושקה - עמית בר

בא לך לפטפט?

מעולה!

 אני גם כאן: