ברושקה - עמית בר
תפריט

בניית אתרים: איזה עמודי תוכן חשוב לשים באתר העסק?

התוכן הוא הדבר הכי חשוב באתר שלך. אם את בתהליך של בניית אתר לעסק או שאת משדרגת את התוכן באתר קיים, לא כדאי לך לפספס את הכתבה הזו! מה הם 6 עמודי התוכן, שאת פשוט חייבת באתר? למה תוכן הוא מלך? מי המלכה שלו? ולמה את צריכה כבר עכשיו להתיישב ולהתחיל את כתיבת התוכן לאתר שלך? כל התשובות פלוס נצנצים בכתבה הבאה

יש לך עסק והחלטת לבנות לו אתר מנצנץ? מזל טוב! את בדרך הנכונה.

אני כאן כדי לעזור לך ולהזכיר: תוכן, תוכן ותוכן. פעמים רבות, הדבר הראשון שמחפשים כשניגשים לבניית אתר הוא באיזו פלטפורמה לבנות אותו, אם לבנות את האתר בוורדפרס או בוויקס או אולי בשופיפיי, או שמתעכבים הרבה זמן על העיצוב והצבעוניות, על הפיצ'רים המגניבים, הפופ-אפים שיש באתר ועוד כל מיני פרטים, שהם בהחלט חשובים, אבל היי אל תשכחי את התוכן!

התוכן הוא אחד הדברים החשובים אם לא ה- באתר שלך:

  • בזכות התוכן את תהיי בתוצאות החיפוש הראשונות בגוגל
  • בזכות התוכן הגולשים יבינו לאן הם הגיעו כשהם יכנסו לאתר
  • בזכות התוכן הם יישארו!

אז אם יש לך זמן קצוב לבניית האתר, פני זמן ניכר לכתיבת התוכן שלו, תתחילי כבר עכשיו, ויפה שעה אחת קודם.

אילו 6 עמודי תוכן כל אתר חייב?

הום סוויט הום: עמוד בית

עמוד הבית של האתר הוא כמו שביל הכניסה לבית שלך. זהו העמוד המרכזי אליו יגיעו רוב הגולשים, ובמיוחד קהל יעד חדש, ובו הם יחליטו האם הם נשארים או עוזבים את האתר.

עמוד הבית צריך להיות:

  1. מספיק מסקרן: כדי לעזור לצופה להחליט שהוא נשאר באתר.
  2. עם תפריט תוכן: שיעזרו לצופה לנווט בתוך האתר.
  3. ברור: כך שהצופה יבין בדיוק לאן הוא הגיע.
  4. מייצג את המותג: כך שיתאים לתדמית של המותג ויגרום לקהל הרלוונטי להשאר.

לרוב, בעמוד הבית יהיו "טיזרים" לחלקים השונים של האתר – תקציר, שיפתה את הצופה להמשיך לקרוא את מה שנמצא בדף שבלינק המצורף + לינקים לעמודים השונים באתר.

אפשר לראות לדוגמא את עמוד הבית של ברושקה >>

נעים להכיר: עמוד אודות

עמוד אודות הוא אחד העמודים הכי נצפים באתרים, ומכאן אפשר ללמוד על חשיבותו. עמוד אודות, הוא כרטיס הביקור של העסק, ובו מופיעים עיקרי הדברים עלייך ועל העסק. אל עמוד האודות, ייכנס גולש, שהגיע בפעם הראשונה אל אתר העסק שלך, כדי להבין לאן הוא הגיע, מה מחכה לו באתר שלך ומי הצוות או האיש.ה שעומדים מאחוריי האתר. גם גולש שכבר מכיר אותך ומתלבט אם לרכוש מוצר או שירות, יכול להיכנס לעמוד אודות, כדי לראות שהוא קונה ממישהו אמין ומקצועי. מכאן, חשוב לא רק שיהיה עמוד אודות, אלא שהוא גם יהיה מנוסח בשפה שמייצגת את העסק בצורה הכי טובה, שמשדרת את המסרים של העסק ומשכנעת את הגולש, שהוא הגיע אל המקום הנכון.

אפשר לראות לדוגמא את עמוד הנעים להכיר של ברושקה >>

התכל'ס: עמוד שירותים / מוצרים

מה את מוכרת? מה הם השירותים או המוצרים פיזיים שיש לך להציע? הרי לשם כך התכנסנו. הציגי את המוצר או השירות באופן נגיש וקל לרכישה. הקדישי עמוד כללי לכלל המוצרים / השירותים, ועמוד נפרד לכל מוצר / קבוצות מוצרים באותה קטגוריה. ספקי את כל (!) המידע שיעניין את הלקוחות, מה, מי ומו – כל מה שצריך לדעת על המוצר או השירות בצורה הכי ברורה. גודל, ווריאציות, תמונות של המוצר, מחיר, צבע, איך משתמשים במוצר, למה חייבים אותו, מי יכולה להשתמש בו, איך רוכשים אותו וכו'. ככל שתהפכי את המוצר לנגיש וברור יותר ככה תקלי על הגולשים לרכוש אותו.

כדי להבין עד כמה חשוב להנגיש את המוצר, דמייני שאת נכנסת לסופר. תחילה את מנווטת בין המחלקות השונות. בכל מחלקה את מצפה למצוא את המוצר המתאים לאותה מחלקה – ירקות ופירות, קטניות ואורז, קמחים וסוכר, חטיפים, גבינות וחלב וכו'. את לא תחפשי עגבניה במקררים של הגבינות ובטח שלא תחפשי גלידה במדפי הירקות והפירות. הדבר השני, שקורה כשאת סורקת את המדפים, זה שאת שמה לב, במודע או שלא במודע, לפרטים והמיתוג של המוצר. אם תהיי מול המדף של הפסטות ותראי 2 חבילות של פסטה –

פסטה ראשונה: באריזה מוכרת ושקופה ככה שאת רואה את צורת הפסטה, על האריזה מודבקת תווית עם המחיר, כתוב עליה ממה הפסטה עשויה והסבר קצר איך וכמה זמן לבשל אותה.

פסטה שנייה: באריזה שחורה אטומה, כתוב עליה את המילה פסטה וזהו. אין עליה מחיר, את לא יודעת באיזו צורה הפסטה, אין לך מושג ממה היא עשויה ואיך מכינים אותה.

איזה מבין 2 הפסטות תקני? ברור שאת הראשונה. וזו הסיבה שכ"כ חשוב להנגיש את המוצרים שלך!

תוכלי לראות לדוגמא את עמוד שירותי התוכן של ברושקה >>

תוכן תוכן תוכן: בלוג / מאמרים

המשמעות של בלוג היא תוכן עדכני ואיכותי, כאשר תוכן הוא הקו הראשון בקידום האתר שלך והוא יעזור לך בכמה אופנים חשובים. הסיבה החשובה ביותר היא SEO. תוכן מדויק ואיכותי יעזור למנועי החיפוש להבין למי האתר רלוונטי ולהציף את האתר שלך במקומות גבוהים בתוצאות החיפוש, ובכך יתרום לקידום האורגני של האתר. הזנת מאמרים איכותיים לבלוג שלך באופן תדיר זה ה-SEO הכי טוב שיש. ככל שיהיו יותר מאמרים מקצועיים עם מגוון מילות חיפוש רלוונטיות, כך יהיה קל יותר למצוא את האתר שלך בגוגל – שזו סיבה מספיק טובה בפני עצמה בשביל לנהל בלוג באתר. בנוסף, בלוג יבסס את מעמדך כאוטוריטה בתחום, סיבה לא פחות חשובה. בעזרת מאמרים מקצועיים תעזרי לקהל שלך להבין שאת מקצועית ו"יודעת מה את עושה". בנוסף לשני פרמטרים חשובים אלו, הבלוג יעזור לקהל שלך להבין למה הוא צריך את המוצרים שלך, ואם תצרי לבלוג רשימת תפוצה, אז בכלל! תוכלי לשמור את הקהל שלך במשפך השיווקי בעזרת הפנייה לתכנים רלוונטיים בבלוג, ואף להמיר אותו לרכישה.

אפשר לראות לדוגמא את המגזין עצמאית ומאושרת >>

תיק עבודות / קטלוג

בעזרת תיק עבודות וסיפורי הצלחה תראי לקהל היעד מה הוא מקבל בפועל. זו דרך מעולה לערוך תיאום ציפיות. אהבתם את מה שעשיתי ללקוחה אחרת? זה מה שאני יכולה לעשות עבורכם. עמוד מהסוג הזה רלוונטי יותר לבעלי עסקים שמעניקים מוצר פיזי או שירות מוחשי שאפשר להציג – מעצבת גרפית שיש לה שירות של הזמנות לחתונה או עיצוב אתרים, בוני אתרים, ספר בהחלט יכול להציג קטלוג של תספורות ותסרוקות נפוצות ומיוחדות, מאפרת כלות ועוד.

אפשר לראות לדוגמא את תיק העבודות של ברושקה, ובו תצוגה של התוכן המנצנץ שלי >>

פטפטו איתי: צור קשר

לסיום, חשוב שהגולשים ידעו איך להגיע אלייך. האם להתקשר? לשלוח מייל? למלא טופס יצירת קשר באתר עצמו? אפשר ליצור קשר דרך צ'אט באתר? חוץ מעמוד צור קשר, תוכלי "לפזר" גם טפסי צור קשר במקומות נוספים באתר.

אפשר לראות לדוגמא את עמוד הפטפטו איתי כאן >>

טיפ בונוס: מה עוד חשוב שיהיה באתר שלך?

המלצות מנצנצות

מה לקוחות מספרים על העסק שלך? המלצות חשובות מאוד בשביל לזכות באמון הגולשים (כמובן שאח"כ השירות או המוצר צריכים לעמוד בציפיות שההמלצות הציבו). ההמלצות לא חייבות להופיע כעמוד בפני עצמן, אבל רצוי מאוד שהן יופיעו באתר.

את ההמלצות שכתבו עליי הלקוחות המנצנצות שלי, אפשר לראות כאן >>

שאלות נפוצות

תיארתי בסעיף "התכלס" את החשיבות מאחורי הנגשת המוצר, ועמוד שאלות ותשובות בהחלט יעזור בתחום הזה. שימי לב שאם יש שאלה שחוזרת על עצמה לגבי אחד המוצרים, שאלה שהלקוחות שואלים אותך שוב ושוב בוריאציות שונות, כדאי שהיא תופיע גם בתיאור של המוצר וגם באזור של השאלות הנפוצות.

לסיכום, 6 עמודי תוכן שחובה שיהיו באתר שלך הם:

  1. עמוד בית
  2. עמוד אודות
  3. עמוד מוצרים / שירותים
  4. בלוג
  5. תיק עבודות
  6. עמוד צור קשר

יש לך כבר אתר? איזה מהעמודים שציינתי יש בו? פנקי אותנו בלינק!

שתפו הלאה:
ראשי פרקים

בא לך לדעת ראשונה כשאני מפרסמת כתבה חדשה?

עוד מהמגזין
'עצמאית ומאושרת'

6 תגובות על “בניית אתרים: איזה עמודי תוכן חשוב לשים באתר העסק?”

    1. עמית בר - בָּרוּשְקָה

      איזה כיף לשמוע! נו והכל נמצא? שימי לינק שנציץ 🙂

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Scroll to Top
ברושקה - עמית בר

יאי!

המייל הראשון נשלח אלייך ממש עכשיו

יכול להיות שהוא בספאם או בקידומי מכירות

עוד נצנצים יגיעו בהמשך ✨

ברושקה - עמית בר

יאי!

הצטרפת למועדון הלקוחות של כוכבית

מייל עם קופון נשלח אלייך ממש עכשיו

(יכול להיות שהוא בקידומי מכירות או בספאם)

עוד נצנצים יגיעו בהמשך ✨

איזה כיף שאת כאן!

אני רואה שהמגזין 'עצמאית ומאושרת' מדבר אלייך

רוצה לקבל מייל חודשי עם כל העדכונים החמים מעולם השיווק הדיגיטלי? הרשמי כאן

ברושקה - עמית בר

בא לך לפטפט?

מעולה!

 אני גם כאן: